maandag 22 februari 2010

Kassie's new Rims

Volvo is natuurlijk een veilige auto maar met winterbanden is hij nóg veiliger!
Na de eerste sneeuwval heb ik de knoop dus maar doorgehakt om winterbanden aan te schaffen.
Marcel had via een collega een extra setje lichtmetalen wielen weten te bemachtigen. Besloten om de velgen die onder de auto zaten voor de winterbanden te gebruiken en de velgen die Marcel had geregeld voor de zomerbanden. Helaas waren die laatste heel erg beschadigd, veel stoeprand schade en heel veel oxidatie.
Ik heb dus besloten (na een tip van Marcel) deze velgen te laten stralen en poedercoaten.
Ze zijn echt super strak geworden! Ik heb nu echt een splinternieuw setje velgen voor de zomer!


Ze zijn antraciet geworden en op marktplaats vond ik een setje naafdoppen van de nieuwste Volvo's. Dit zijn die dingen in het midden met het Volvo logo. Ik had de naafdoppen al een hele tijd in huis en kon vandaag dus eindelijk het eindresultaat zien! Natuurlijk meteen maar even mijn Blog geupdate om het met jullie te delen!
Kas.
  

1 opmerking:

  1. Wauw, dat ziet er strak uit!! Je kan zo meedoen met "pimp my ride"!!
    Jouw zomer kan niet meer stuk!!

    Knuffel Mijke

    BeantwoordenVerwijderen