donderdag 3 december 2009

Welkom op mijn Blog

Welkom op mijn Blog!
Eindelijk heb ik ingezien dat een Blog best handig is als platform van waaruit ik familie en vrienden op de hoogte kan houden van allerdaagse dingen maar natuurlijk ook van bijzondere gebeurtenissen.
Ik zeg bewust platform omdat je er allerhande media op kwijt kan. Tekst, beeld en geluid maar ook verwijzingen naar bijvoorbeeld een fotoboek elders op internet. Zo kan je op één punt informatie kwijt die je wilt delen.

Later meer...

1 opmerking:

  1. Heel hartelijk gefeliciteerd met deze mooie blog. Heb me direct als eerste volger aangemeld.Natuurlijk gaat Jet zich ook aanmelden. De kunst is om nu regelmatig de blog te gaan bijhouden. Maar ik geef wel een seintje als het me te lang duurt.
    Knuffel
    Opapa

    BeantwoordenVerwijderen